Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy chronić konsumenta przed nim samym

27 grudnia 2011 | Druga strona | Wojciech Romański

Ruszają wyprzedaże. W ciągu najbliższych tygodni na witrynach sklepów w kolejnych krajach będziemy oglądać wielkie reklamy asortymentu przecenionego o 50, 70 czy nawet 80 procent.

To wielki festiwal kuszenia klienta, który polubił tę grę – wie, że czasem trzeba coś kupić za cenę wydrukowaną na metce, ale na większe zakupy warto poczekać do „soldów".

Ich start budzi wielkie emocje. Przed sklepami ustawiają się kolejki, a – wydawałoby się – stonowani w emocjach Europejczycy czy Amerykanie niejednokrotnie potrafią się bić o atrakcyjne towary. Na otwarcie sklepów w tzw. Boxing Day w Wielkiej Brytanii, czyli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9116

Wydanie: 9116

Spis treści
Zamów abonament