Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marki własne wciąż tanie, ale coraz lepszej jakości

21 stycznia 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz

Mimo niskich cen udział tych marek w rynku to jedynie kilkanaście procent. Jednak rośnie w miarę poprawy jakości takich produktów

Marki własne, choć tańsze nawet o 30 proc. od firmowych odpowiedników, bardzo mozolnie zdobywają polski rynek. Odpowiadają jedynie za kilkanaście procent sprzedaży, podczas gdy w Niemczech, krajach skandynawskich czy w Szwajcarii to nawet ponad 40 proc.

Dzisiaj oferują je nie tylko duże hiper- lub supermarkety, ale także mniejsze sklepy....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9137

Wydanie: 9137

Spis treści
Zamów abonament