Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kosmetyki dla dziennikarzy

11 maja 2012 | Prawo i praktyka | Konrad Piłat

Raczej nie ma wątpliwości, że testery wykorzystywane w sklepach kosmetycznych to próbki. Z interpretacji wynika, że zaliczyć trzeba do nich też produkty przekazane dziennikarzom i wykorzystane podczas szkoleń kontrahentów

W odpowiedzi z 19 września 2011 r. Izba Skarbowa w Warszawie (IPPP3/443-837/11-2/JK) zajmowała się spółką, która jest dystrybutorem kosmetyków.

W ramach ich promocji przekazuje ona wydawnictwom wydającym czasopisma kobiece pojedyncze towary dystrybuowanych marek. Przesyłki adresowane są do konkretnych osób – dziennikarzy specjalizujących się w tematyce kosmetycznej. Przekazanie towarów ma na celu zapoznanie się przez redakcję z walorami danego produktu, a następnie ich opisanie w czasopiśmie. Przekazywane towary są też przez redakcje fotografowane, a zdjęcia są...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9229

Wydanie: 9229

Spis treści
Zamów abonament