Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wyspa piłkarskiego dobrobytu

21 sierpnia 2012 | Sport | Tomasz Wacławek

Premiership kryzys gospodarczy niestraszny. Nowe umowy z telewizjami i sponsorem tytularnym to jeszcze więcej pieniędzy dla klubów i piłkarzy

Kto nie chciałby być kojarzony z prawdziwymi gwiazdami futbolu? Co tydzień docierać do setek milionów domów na całym świecie? Trudno wyobrazić sobie lepszą reklamę. Ale stać na nią tylko najbogatszych.

Bank Barclays sponsorem tytularnym Premiership jest od 2001 roku. Od sezonu  2013/2014 za miejsce w nazwie rozgrywek przez kolejne trzy lata zapłaci 120 mln funtów, czyli 50 proc. więcej niż obecnie.

O takich kwotach polskie kluby mogą tylko pomarzyć.  Według nieoficjalnych informacji sponsorujący ekstraklasę T-Mobile za obecność w nazwie rozgrywek płaci 20 mln zł za sezon. A mające prawa do transmisji telewizje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9314

Wydanie: 9314

Spis treści
Zamów abonament