Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Historia polskiej reklamy w Muzeum Sztuki Nowoczesnej

16 października 2012 | Kultura | Monika Kuc
Neony w latach 60. i 70. były dźwignią polskiej reklamy muzeum sztuki nowoczesnej
źródło: Archiwum
Neony w latach 60. i 70. były dźwignią polskiej reklamy muzeum sztuki nowoczesnej

Znakomita wystawa „Miasto na sprzedaż" mówi o historii, teraźniejszości i przyszłości reklamy w wielkim mieście

Porusza jeden z najważniejszych problemów dla rozwoju stolicy, jak i każdej współczesnej metropolii. Jest zarazem mocnym argumentem w walce o utrzymanie w Pawilonie Emilia tymczasowej siedziby muzeum, któremu grupa Griffin Investments wymówiła umowę najmu w przeddzień wernisażu.

Wystawę mimo groźby  eksmisji otwarto w Emilii – byłym najpopularniejszym domu meblowym i jednym z najciekawszych obiektów architektury czasów modernizmu w Warszawie. Budynek, zaprojektowany przez Mariana Kuźniara i Czesława Wegnera,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9362

Wydanie: 9362

Spis treści
Zamów abonament