Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Finisz wyścigu o reklamy zewnętrzne

16 października 2012 | Życie Warszawy
Eksperci uważają, że reklamy na wiatach przejmą  cały segment rynku citylightów
autor zdjęcia: Mateusz Dąbrowski
źródło: Fotorzepa
Eksperci uważają, że reklamy na wiatach przejmą cały segment rynku citylightów

Konsorcjum CAM Media oraz AMS i Stroera starają się o budowę i obsługę wiat przystankowych

Branża reklamy zewnętrznej długo czekała na to wydarzenie. Zakłady Transportu Miejskiego w Warszawie otworzyły w poniedziałek oferty na budowę i obsługę wiat przystankowych. Jak ustaliła „Rz" wpłynęły dwie oferty. Złożyły je konsorcjum giełdowe CAM Media oraz AMS (grupa Agory) ze Stroerem. Walka rozgrywa się o wart 100 mln zł rocznie warszawski rynek reklamy outdoorowej. Kampanie, które można dziś realizować na wiatach przystankowych, nie zapewniają takich wpływów. Uczestnicy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9362

Wydanie: 9362

Spis treści
Zamów abonament