Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Głęboki spadek na rynku nowych autobusów

18 grudnia 2012 | Ekonomia | Adam Woźniak
Największy udział w sprzedaży na polskim rynku ma Mercedes-Benz.
źródło: Rzeczpospolita
Największy udział w sprzedaży na polskim rynku ma Mercedes-Benz.

W tym roku liczba rejestrowanych nowych autobusów może być nawet 
o jedną czwartą niższa niż przed rokiem.

Koniec roku nie wygląda dobrze dla branży autobusowej. Brak unijnych funduszy czy „popytowego" wsparcia ze strony takiej imprezy jak Euro 2012 sprawiają, że rynek sunie w dół. I można przypuszczać, że ta negatywna tendencja będzie się dalej pogłębiać. Według raportu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego oraz branżowej firmy analitycznej JMK od stycznia liczba rejestracji nowych autobusów jest mniejsza w porównaniu z tą sprzed roku o przeszło jedną dziesiątą. – Spadek jest znaczący – podkreślają...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9415

Wydanie: 9415

Spis treści
Zamów abonament