Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Finansiści tną wydatki

24 stycznia 2013 | Ekonomia | Jan Morbiato
W 2012 r. tylko ubezpieczyciele naprawdę zwiększyli wydatki reklamowe. W tym roku dynamika ich wydatków spadnie.
źródło: Rzeczpospolita
W 2012 r. tylko ubezpieczyciele naprawdę zwiększyli wydatki reklamowe. W tym roku dynamika ich wydatków spadnie.

Wydatki instytucji finansowych na reklamę w tym roku nie wzrosną wobec ubiegłego.

W 2012 r. firmy finansowe nie rozpieszczały mediów. Wydatki na reklamę wszystkich instytucji finansowych spadły o ok. 4 proc. do 1,76 mld zł, wynika z zestawienia przygotowanego przez firmę Kantar Media.

Ubezpieczenia górą...

Jedynymi, którzy zwiększyli wydatki na reklamę w zeszłym roku – i to znacznie, bo o 24 proc. do ponad 409 mln zł, byli ubezpieczyciele.

Największy gracz w Polsce – PZU, tylko na wprowadzenie nowego logo i związaną z tym kampanię wydał ok. 25 mln zł.

To nie jedyny przykład odmłodzenia wizerunku wśród ubezpieczycieli. Na podobny krok zdecydowała się również Warta, która musiała dostosować swój logotyp do systemu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9444

Wydanie: 9444

Spis treści
Zamów abonament