Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dbajmy o polską markę

21 marca 2013 | Ekonomia | Janusz Dedo
Janusz Dedo, prezes HSBC Bank Polska
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Janusz Dedo, prezes HSBC Bank Polska

Odejście twórcy jednej z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich marek skłania do refleksji nie tylko nad przemijaniem, ale także nad kwestiami bardziej doczesnymi, jak na przykład to, że nie potrafimy cieszyć się sukcesami i o nich opowiadać.

Do takiego wniosku doszedłem, słuchając komentarzy ze strony osób związanych lub niezwiązanych ze środowiskiem biznesowym, które nie zdawały sobie sprawy, że Inglot to polska firma, nie wiedząc, jak wielki sukces osiągnęła w Polsce i na rynku międzynarodowym. Tymczasem kosmetyki to tylko (i aż) jeden z wielu przykładów polskich produktów, które cieszą się uznaniem w kraju i za granicą. Niestety, wydaje się to być tematem zbyt mało chodliwym czy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9492

Wydanie: 9492

Spis treści
Zamów abonament