Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Miliony na kampanię dla ojców

09 sierpnia 2013 | Pierwsza strona | null

Resort pracy wyda 1,7 mln zł na promowanie nowych rozwiązań prorodzinnych, które niedawno weszły w życie.

Kampania będzie skierowana głównie do ojców – szef resortu pracy Władysław Kosiniak-Kamysz chce ich przekonać, aby wykorzystywali choć kilka tygodni z nowego, rocznego urlopu rodzicielskiego.

Eksperci jednak ostrzegają, że mogą to być pieniądze wyrzucone w błoto, bo w rodzinach decyzję o tym, kto zostanie w domu z dzieckiem, podejmuje się nie pod wpływem spotu, ale na podstawie ekonomicznych kalkulacji rodziny.

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9609

Wydanie: 9609

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament