Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy pasażer ma zasłaniać reklamę

09 sierpnia 2013 | Życie Warszawy | Marek Kozubal
Nowe wiaty przystankowe mają się pojawić głównie w szeroko rozumianym centrum miasta
autor zdjęcia: Krzysztof Skłodowski
źródło: Fotorzepa
Nowe wiaty przystankowe mają się pojawić głównie w szeroko rozumianym centrum miasta

Obiecanych warszawiakom nowych wiat przystankowych wciąż nie ma. Trwa spór o długość ławeczek.

Choć w listopadzie poprzedniego roku Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił, że przetarg na ustawienie w stolicy nowych wiat przystankowych został rozstrzygnięty, do dzisiaj na ulicach Warszawy nie pojawiła się ani jedna nowa wiata.

Kosztem wygody?

ZTM zdecydował, że firma, która zajmie się wymianą i utrzymaniem nowych 1580 przystanków, zostanie wyłoniona w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. To oznacza, że miasto nic nie zapłaci za ustawienie wiat, za to prywatna firma będzie mogła umieścić na nich nośniki reklamowe.

W stolicy ma stanąć 1580 nowych wiat przystankowych z reklamami

Jak informuje Bartosz Milczarczyk, rzecznik warszawskiego ratusza, oferty wybrano na podstawie trzech kryteriów: długości trwania koncesji (czyli jak długo inwestor będzie zarządzał wiatami i czerpał korzyści z powierzchni...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9609

Wydanie: 9609

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament