Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama kontekstowa rosła wolniej niż cały rynek

24 kwietnia 2014 | Ekonomia i Rozwój
Polski rynek reklamy w sieci i reklamy kontekstowej
źródło: Rzeczpospolita
Polski rynek reklamy w sieci i reklamy kontekstowej

W ubiegłym roku na taką promocję firmy wydały w Polsce 216 mln zł.

magdalena lemańska

To oznacza wzrost nakładów o 4,5 proc. Ale było to tempo wolniejsze niż dla całego rynku, którego ubiegłoroczna zwyżka  sięgnęła – według badań AdEx – ok. 10 proc. To spowodowało, że choć wydatki rzeczywiście wzrosły, udział reklamy kontekstowej w całym rynku reklamy wyszukiwarek zmniejszył się w porównaniu z 2012 rokiem z 27 proc. do 25 proc., a udział w całym rynku reklamy spadł z 9,44 proc. do 8,9 proc.

Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst szacuje jednak, że w tym roku ten rynek będzie rósł szybciej niż w ubiegłym. – Badani przedstawiciele agencji i domów mediowych przewidują, że ich wydatki na kampanie w sieciach kontekstowych wzrosną w 2014 roku o 7,4 proc....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9822

Wydanie: 9822

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament