Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie wszędzie dopuszczalne programy lojalnościowe

25 lipca 2014 | Dobra Firma | Anna Puszkarska

Farmacja. Przepisy pozwalają tylko na przekazanie klientom informacji o lokalizacji i godzinach pracy apteki. Podanie innych danych 
o działalności apteki lub jej walorach stanowi zabronioną reklamę.

  • Przedsiębiorca prowadzący aptekę chciałby zachęcić klientów do zakupów poprzez program lojalnościowy (rabatowy). Czy jest to dozwolone? – pyta czytelnik.

Nie.

W ustawie z 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (dalej: p.f.) zastrzeżono, że zabroniona jest reklama aptek i punktów aptecznych oraz ich działalności. Nie stanowi reklamy informacja o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9898

Wydanie: 9898

Spis treści
Zamów abonament