Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przyjmując wadliwy towar, trzeba sporządzić protokół

05 sierpnia 2014 | Dobra Firma | Regina Drabik
Wzór protokołu przyjęcia zwrotu towaru lub reklamacji towaru lub usługi
źródło: Rzeczpospolita
Wzór protokołu przyjęcia zwrotu towaru lub reklamacji towaru lub usługi

Podatnicy stosujący kasy fiskalne nie rejestrują na nich zwrotów towarów i uznanych reklamacji. Gdy jednak muszą oddać nabywcy całość lub część należności z tytułu sprzedaży, powinni to ująć w odrębnej ewidencji.

  • Prowadzę działalność gospodarczą i rozpocząłem używanie kasy fiskalnej. Jeśli zdarzy się, że wskutek wad towaru będę musiał uznać reklamację nabywcy, to czy konieczne będzie sporządzenie protokołu z takiego uznania? – pyta czytelnik.

W przypadku zwrotu towaru czy uznania reklamacji podatnik musi utrwalić takie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9907

Wydanie: 9907

Spis treści
Zamów abonament