Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Więcej optymizmu na rynku reklamy

18 sierpnia 2014 | Ciekawa ekonomia
Wydatki na reklamę w Polsce w 2014 roku
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na reklamę w Polsce w 2014 roku

Prognozy wydatków reklamowych w Polsce 
w tym roku podniosły
właśnie dom mediowy Starlink i Agora.

Dotychczas Starlink zakładał, że w tym roku wydatki na reklamę w Polsce mogą wzrosnąć w porównaniu z ubiegłym o 0,9–1,2 proc. Obecnie dopuszcza nawet 2-proc. wzrost, co oznacza, że w najlepszym przypadku firmy wydałyby na reklamę w tym roku 7,13 mld zł.

Agora poszła nawet dalej, bo prognozuje, że cały rynek w tym roku ma szansę na 1–3 proc. wzrostu (wcześniej była mowa maksymalnie o 2 proc.).

– Zarówno w pierwszym, jak i w drugim kwartale roku reklamodawcy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9917

Wydanie: 9917

Spis treści
Zamów abonament