Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Spotkania dla klientów bez korzyści podatkowych

25 sierpnia 2014 | Ekspert księgowy

Wydatki poniesione na usługi firm zewnętrznych związane ze współorganizacją konferencji produktowych to koszty reprezentacji.

Spółka zleca firmom zewnętrznym zorganizowanie konferencji produktowych i szkoleń w kraju i za granicą dla jej kontrahentów oraz podmiotów współpracujących i kluczowych klientów. Działania te mają na celu budowanie i utrwalanie marki, reklamę i promocję wyrobów oraz poszerzanie specjalistycznej wiedzy o nich. Szkolenia i konferencje są prowadzone przez pracowników spółki. Firmy zewnętrzne zajmują się kompleksową organizacją takich spotkań (wybierają miejsce, organizują przewóz uczestników, zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem salki konferencyjnej wyposażonej w multimedia oraz inne usługi). Spółka zapytała, czy wydatki na usługi firm zewnętrznych są dla niej kosztem.

Fiskus uznał, że wydatki na współorganizację i organizację konferencji produktowych to rodzaj reprezentacji. Nie mogą więc zostać zaliczone do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9923

Wydanie: 9923

Spis treści

Media planet

Zamów abonament