Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wojna na marki, czyli rewolucja w wędlinach

05 grudnia 2014 | Ciekawa ekonomia
Na szynki i kiełbasy wydajemy miliardy
źródło: Rzeczpospolita
Na szynki i kiełbasy wydajemy miliardy

Żywność | Szybko ubywa firm mięsnych, które walczą o konsumentów wyłącznie niską ceną.

Beata Drewnowska

Polacy przyzwyczaili się już do reklam sieci komórkowych, banków czy leków. Do grona produktów, które promują się na potęgę, dołączyły w ostatnim czasie wędliny, na które wydajemy 14,5 mld zł rocznie. Od stycznia do października 2014 r. branża mięsna przeznaczyła na reklamy prawie 109,5 mln zł – wynika z połączonych danych firm badawczych AGB Nielsen i Kantar Media. To aż 80 proc. więcej niż w tym samym czasie przed rokiem.

Szturm kabanosów

– Rosnąca konkurencja wśród producentów wyrobów mięsnych, a także rozwój sieci dyskontowych oraz super- i hipermarketów rodzi potrzebę budowania silnych i rozpoznawalnych marek – mówi Beata Korab-Białobrzeska, członek zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania. – Najskuteczniejszym narzędziem do budowania wizerunku są media o dużym zasięgu. Dlatego wydatki na reklamy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10009

Wydanie: 10009

Spis treści

Druga strona

Zamów abonament