Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tłuste czasy dla dobrych burgerów

08 grudnia 2014 | Dobra Firma
Beata Drewnowska
źródło: Rzeczpospolita
Beata Drewnowska
Klienci oczekują wołowiny najwyższej jakości, świeżych bułek i warzyw oraz oryginalnych sosów
źródło: 123RF
Klienci oczekują wołowiny najwyższej jakości, świeżych bułek i warzyw oraz oryginalnych sosów
Monika Aftowicz
źródło: Rzeczpospolita
Monika Aftowicz
Patrycja Eltringham
źródło: Rzeczpospolita
Patrycja Eltringham

Żywność | Aby założyć burgerownię, nie potrzeba dużych pieniędzy. Trzeba się jednak liczyć z coraz większą konkurencją.

Beata Drewnowska

Coraz szybsze tempo życia i brak czasu na gotowanie sprawiają, że rośnie liczba osób jedzących poza domem. Wśród nich coraz liczniejszą grupę stanowią ci, którzy od lokali gastronomicznych oczekują czegoś więcej niż tylko szybkiego zapokojenia głodu. Odpowiedzią na ten trend są burgerownie, a ich znakiem rozpoznawczym bułki z mięsem wysokiej jakości, oryginalne sosy i ciekawe dodatki.

Nie tylko w lokalu

Ich wysyp zaczął się dwa-trzy lata temu, a dziś można je znaleźć praktycznie w każdym większym mieście w Polsce. To sprawia, że debiut w biznesie burgerowym jest obecnie znacznie trudniejszy niż przed początkiem boomu na lokale tego typu.

– Otwierając burgerownię, należy mieć na uwadze dużą konkurencję – uprzedzają Krzysztof Gajewski i Michał Jastrzębski, właściciele Car City Burger, który wystartował w Warszawie w kwietniu tego roku.

Obronią się więc tylko te lokale, które postawią na wysoką jakość. Dzieje się tak, bo – jak zaznaczają w Car City Burger – burgery z mikrofalówek odchodzą do lamusa. Podniesienie poprzeczki wymuszają klienci, pytając m.in. o pochodzenie produktów.

– Moda przemija, a na rynku zostają tylko najlepsi – podkreśla Anna Zakrzewska z Warburgera działającego w stolicy od dwóch lat. – Trzeba włożyć dużo pracy i serca w ten biznes, w którym nie ma miejsca na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 10011

Wydanie: 10011

Spis treści

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament