Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Poradnik „Rzeczpospolitej”

08 grudnia 2014 | Dobra Firma

Od smacznej bułki po oryginalne logo, czyli w drodze do własnej burgerowni

1. Nie każde miejsce ma potencjał

W biznesie gastronomicznym kluczowa jest dobra lokalizacja. Wybierając ją, trzeba wziąć pod uwagę m.in. to, czy w danym miejscu będą pojawiać się osoby potencjalnie zainteresowane produktami, które zamierzamy oferować. Należy także sprawdzić, czy w pobliżu znajdują się lub mają powstać inne burgerownie.

2. Na kółkach taniej i mniej ryzykownie

Dobrym sposobem na start w biznesie gastronomicznym –  szczególnie w przypadku serowania burgerów – są food trucki. Głównymi zaletami mobilnej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10011

Wydanie: 10011

Spis treści
Zamów abonament