Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mało propozycji gospodarczych w kampanii prezydenckiej. I dobrze

02 kwietnia 2015 | Moje pieniądze

Michał Zieliński

Kampania prezydencka dotarła do półmetka. To dobry moment, aby spróbować wydedukować, co może czekać polską gospodarkę przy różnych możliwych wynikach wyborów. A wyniki mogą być dwojakie, bo notowania planktonu politycznego są niskie (w ostatnich badaniach łącznie 14 proc., co oznacza średnią w granicach błędu statystycznego). „Kandydaci mniejszościowi" całkowicie zasłużyli na takie traktowanie, gdyż nie zaprezentowali literalnie nic, startują chyba po to, aby sprawić uciechę swojej partii oraz najbliższej rodzinie. Ale i giganci nie przedstawili do tej pory wiele. Sztandarowym hasłem kandydata Bronisława Komorowskiego jest stwierdzenie o potencjalnych dwóch drogach rozwoju Polski: racjonalnej i radykalnej, przy czym ta pierwsza jest jedynie słuszna...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10106

Wydanie: 10106

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament