Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

E-mail nie zastąpi rozmowy z klientem

06 maja 2015 | Rzecz o prawie | Katarzyna Wójcik
autor zdjęcia: Robert Gardziński
źródło: Fotorzepa

Ani do sukcesów, ani do chwilowych niepowodzeń 
nie należy przykładać zbyt dużej wagi.

Rz: Czy miał pan trudniejsze chwile w karierze?

Czesław Jaworski, adwokat: Zdarzały się, choć wydawało mi się, że będzie inaczej. Jednego dnia zapadło kilka korzystnych dla moich klientów orzeczeń. Myślałem, że drzwi do mojej kancelarii nie będą się zamykać. Okazało się jednak, że przez kilka tygodni nie przyszedł żaden klient z nową sprawą.

I co pan zrobił?

Spożytkowałem ten czas na dokształcanie. W takich sytuacjach nie należy się załamywać, tylko konsekwentnie wzmacniać swoją wiedzę i dyscyplinę pracy. Ani do sukcesów, ani do chwilowych niepowodzeń nie można przykładać zbyt dużej wagi. Trzeba robić swoje....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10133

Wydanie: 10133

Spis treści
Zamów abonament