Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy wiedzą już, jak walczyć o dobre wakacje

17 sierpnia 2015 | Prawo | Katarzyna Borowska
Pasażerowie składają skargi, gdy lot nie odbędzie się o określonej godzinie lub w ogóle jest odwołany.
źródło: Rzeczpospolita
Pasażerowie składają skargi, gdy lot nie odbędzie się o określonej godzinie lub w ogóle jest odwołany.

WAKACJE 2015 | Skarżą się niezadowoleni z hotelu lub opóźnionego lotu.

katarzyna borowska

Rozczarowani wczasowicze umieją już upomnieć się o swoje prawa.

– Są coraz lepiej przygotowani – mówi Longina Kaczmarek, miejski rzecznik konsumentów w Szczecinie. – Jeśli np. w trakcie podróży autokarem zepsuje się klimatyzacja, zbierają podpisy pod skargą już w trakcie podróży. Jeśli twierdzą, że warunki w hotelu są inne, niż im obiecano, dokumentują to zdjęciami. Wiedzą, że inaczej trudno byłoby to udowodnić – mówi Kaczmarek.

Dodaje, że czasami biuro podróży ewidentnie oferowało inne warunki. Zdarzyło się np., że zdjęcie hotelu z basenem było...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10219

Wydanie: 10219

Spis treści
Zamów abonament