Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniej klientów w sklepach odzieżowych i obuwniczych

30 listopada 2015 | Dobra Firma
E-handel odbiera klientów tradycyjnym sklepom
źródło: Rzeczpospolita
E-handel odbiera klientów tradycyjnym sklepom

Firmy z branży borykają się 
z malejącą liczbą klientów 
w sklepach, co muszą rekompensować wyższą skutecznością sprzedaży.

Spółki obuwnicze i odzieżowe, prowadzące sklepy w galeriach handlowych, narzekają na malejącą liczbę ich odwiedzin w porównaniu z ubiegłym rokiem. Dotyczy to dużych sieci, takich jak LPP i CCC, ale też mniejszych, takich jak Monnari, Solar, Esotiq & Henderson, Redan. W większości spółek spadki odwiedzin sięgają w tym roku około 10 proc., ale zdarzają się też takie miesiące, kiedy wskaźnik ten był niższy nawet o ponad 20 proc., do czego przyczyniła się ciepła i słoneczna pogoda. Ale coraz częściej pojawiają się głosy, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10308

Wydanie: 10308

Spis treści
Zamów abonament