Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Postępowanie po nieudanej reklamacji

30 listopada 2015 | Prawo | Łukasz Kuligowski Łukasz Kuligowski

Żądanie konsumenta i dowody w sprawie trzeba dołączyć do wniosku o przeprowadzenie postępowania przez rzecznika finansowego.

W razie sporu z bankiem, ubezpieczycielem czy firmą pośredniczącą w sprzedaży kredytów, polisolokat i innych produktów inwestycyjnych konsument może się zwrócić do rzecznika finansowego. Chodzi nie tylko o uzyskanie wskazówek. Rzecznik może przeprowadzić pozasądowe postępowanie, gdy jest spór pomiędzy przedsiębiorcą a jego klientem. A to, jak ma ono wyglądać i co ma się znaleźć we wniosku o jego wszczęcie, określa projekt rozporządzenia ministra finansów w sprawie szczegółowego trybu postępowania przed rzecznikiem finansowym w sprawie rozwiązywania sporów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10308

Wydanie: 10308

Spis treści
Zamów abonament