Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sklepowe potęgi

04 stycznia 2016 | Życie Wielkopolski | Piotr Mazurkiewicz
Wielkopolska zawsze miała silne tradycje kupieckie, zgodnie podkreślają eksperci
źródło: materiały prasowe
Wielkopolska zawsze miała silne tradycje kupieckie, zgodnie podkreślają eksperci

Aż trzy wielkie sieci – Biedronka, Żabka i abc – zaczęły podbój rynku 
od Wielkopolski. Dzisiaj te marki znają wszyscy Polacy.

Rynek handlowy w każdej części kraju wygląda dziś podobnie, oferta również. Jednak w latach 90., gdy tworzyła się nowoczesna dystrybucja, wyglądało to zupełnie inaczej. W całym kraju jak grzyby po deszczu wyrastały nowe sieci, ale tylko niewielu z nich udało się odnieść sukces.

Firmy z długim stażem

Jako pierwsza wystartowała Biedronka, której charakterystyczne logo w 1995 r. wyglądało nieco...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10335

Wydanie: 10335

Spis treści
Zamów abonament