Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Fiskus zmienia zdanie w sprawie konkursów

26 stycznia 2016 | Prawo | Monika Pogroszewska

Firma otrzymująca nagrodę w ramach sprzedaży premiowej rozlicza ją jak inne przychody z działalności. Płatnik nie pobiera od niej 10 proc. podatku.

monika pogroszewska

To dobra informacja dla firm organizujących promocję swoich produktów w ramach sprzedaży premiowej. Minister finansów zmienił z urzędu interpretację w sprawie rozliczenia tego typu akcji (DD9.8220.2.130.2015.JQP).

Sprawa dotyczyła spółki, która jest liderem w hurtowej dystrybucji produktów szybko zbywalnych, m.in. spożywczych i chemii gospodarczej.

Rozliczenie promocji

Spółka planuje akcję promocyjną, polegającą na wypłacie nagród dla najlepszych klientów. Skieruje ją zarówno do osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, jak i współpracujących z nią firm. W tym drugim przypadku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10353

Wydanie: 10353

Spis treści
Zamów abonament