Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Silna marka pracodawcy pokona niedobór talentów

10 sierpnia 2016 | Ekonomia
Dobry wizerunek zyskuje na znaczeniu
źródło: Rzeczpospolita
Dobry wizerunek zyskuje na znaczeniu

Ponad jedna czwarta polskich firm przyznaje, że trudno jej o właściwych kandydatów do pracy ze względu na nie najlepszą reputację.

Anita Błaszczak

W tym roku już 38 proc. firm ocenia, że niedobór talentów będzie miał największy wpływ na ich biznes w najbliższych dwóch latach. W porównaniu z 2015 r. odsetek takich wskazań zwiększył się niemal o połowę – wynika z najnowszej, piątej edycji badania Employer Branding w Polsce, która wiosną br. objęła prawie 350 pracodawców z całego kraju.

Jak przypomina Anna Macnar, prezes firmy HRM Institute, która przeprowadziła badanie, o ile w poprzednich latach niewiele mniej istotnym wyzwaniem od niedoboru talentów były technologie czy kwestie społeczne, o tyle teraz widać nasilenie coraz mocniej odczuwanych problemów ze zdobyciem i utrzymaniem w firmie dobrych pracowników.

To dobra wiadomość dla firm i specjalistów zajmujących się Employer Brandingiem (EB), czyli budowaniem dobrej reputacji pracodawców. Tegoroczny raport HRM Institute potwierdza, że z jej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10519

Wydanie: 10519

Spis treści
Zamów abonament