Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polak w internecie

31 sierpnia 2016 | Ekonomia

Jak spełnić oczekiwania cyfrowych konsumentów, by osiągnąć sukces biznesowy?

Dziś w Polsce z internetu korzysta ponad 20 mln osób. By dowiedzieć się, kim są cyfrowi Polacy, McKinsey przeprowadził wśród nich badania. W czasie debaty zaprezentowane zostaną wyniki oraz wnioski. Paneliści zastanowią się również, jakie są oczekiwania Polaków korzystających z internetu oraz jak je spełnić, by odnieść sukces biznesowy.

W dyskusji udział wezmą Jacek Świderski, prezes Wirtualnej Polski, François Colombié, prezes Rady Nadzorczej Auchan Polska i Ukraina, Grzegorz Wójcik, dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Allegro, Cezary Stypułkowski, prezes mBanku, Wojciech Krok, partner lokalny McKinsey & Company, Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, country director Google'a. Rozmowę poprowadzi Wiktor Namysł, partner zarządzający w Polsce, McKinsey & Company.

—d.e.

XXVI Forum Ekonomiczne w Krynicy 6 – 8 września 2016 r. www.forum-ekonomiczne.pl

Wydanie: 10536

Wydanie: 10536

Spis treści
Zamów abonament