Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dziecko jak koń trojański

07 października 2016 | Druga strona

Szymon Grzelak, psycholog, prezes Instytutu Profilaktyki Zintegrowanej

Rz: W badaniach Kids' Power widać znaczny wzrost wpływu dzieci na wybory konsumenckie dorosłych Polaków. Niektórzy mówią wręcz o naszym „dzieciocentryzmie".

Szymon Grzelak: To przewrotne słowo, bo wydaję się, że wcale nie chodzi tu o wzrost roli dziecka w rodzinie, tylko o to, że coraz skuteczniej biznes wpływa na nasze wybory właśnie za pośrednictwem dzieci. To sprytne wykorzystanie faktu, że rodzice w swych wyborach konsumenckich liczą się z opinią pociech. Dzieci nie są tu więc...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10568

Wydanie: 10568

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Transman Festiwal

Zamów abonament