Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wystarczy kaczka

11 marca 1997 | Nauka i Technika | PK

Wystarczy kaczka

Należąca do koncernu General Motors firma Cadillac zdecydowała się na wstrzymanie emisji reklamy swojego auta o nazwie Catera. Samochód przeznaczony był dla młodych zamożnych klientów, wśród których znaleźć się miały również kobiety. Tymczasem Catera reklamowana była przez skąpo ubraną supermodelkę Cindy Crawford, której towarzyszyła czerwona kaczka. W zamierzeniu specjalistów od marketingu Cadillaca miało to wyróżnić ten film spośród innych emitowanych podczas rozgrywek Super Bowl. Na skutek interwencji kobiet-menedżerów w GM, kosztująca 2 mln dolarów reklama została wycofana i zastąpiona inną. W nowej nie ma już Cindy Crawford, pozostała natomiast czerwona kaczka.

p. k.

Brak okładki

Wydanie: 1018

Spis treści
Zamów abonament