Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Drobne przekąski są kosztem pracodawcy

14 listopada 2016 | Podatki

Spółka rozliczy w rachunku podatkowym wydatki na zagwarantowany osobom zatrudnionym w regulaminie pracy stały dostęp do napojów i owoców, a także na wyposażenie osobnego pokoju umożliwiającego im wypoczynek w ciągu dnia pracy.

Marzena Miodońska

Oprócz oferowania wysokiego wynagrodzenia i motywującego systemu premiowania firmy często zapewniają swoim pracownikom stosowne dodatkowe świadczenia wpływające na warunki pracy. Niejednokrotnie w regulaminach pracy znajdziemy zapisy, że pracodawca zobowiązuje się zagwarantowania pracownikom stałego dostępu do napojów, owoców oraz innych drobnych przekąsek w ciągu dnia pracy, a także możliwość odpoczynku w odpowiednio wyposażonym pokoju. Czy takie wydatki będą stanowiły koszty uzyskania przychodów? – pyta czytelnik.

Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów są koszty poniesione w celu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10598

Wydanie: 10598

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament