Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niezmienne prawa marketingu dla start-upów

20 marca 2017 | Dobra Firma
Jack Trout i Al Ries, jedni z guru współczesnego marketingu.
źródło: materiały prasowe
Jack Trout i Al Ries, jedni z guru współczesnego marketingu.
źródło: materiały prasowe

Każdy dobry pomysł jest wart milionów, ale nie każdy je zarobi. Dlatego warto wiedzieć, jak taką wizję przybliżyć.

Na sukces przedsięwzięcia składa się tak wiele czynników, że prędzej czy później trafimy na sytuację, której nie znajdziemy w żadnym poradniku. Dodatkowo rynek ewoluuje, a klient jest coraz bardziej wyedukowany i nieufny. Pozycjonowanie produktu oraz styl, w jakim wejdzie on na rynek stało się ważniejsze od jego właściwości. Co warto wiedzieć, zanim zdecydujemy się na start-up lub poszerzenie istniejącej oferty?

Al Ries i Jack Trout, amerykańscy praktycy marketingu, ponad 20 lat temu wydali jedno z najważniejszych opracowań na temat strategii promocji produktu pt. „22 niezmienne prawa marketingu". Spośród wielu recept na sukces, prawa Riesa i Trouta wydają się nadal bardziej skuteczne niż wiele nowinek ze świata biznesu.

- Prawo pierwszeństwa – lepiej być pierwszym niż lepszym....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10704

Wydanie: 10704

Spis treści
Zamów abonament