Tanieją abonamenty komórkowe
Przez internet, w wersji bez aparatu telefonicznego, pod specjalnie wymyśloną marką. Tak giganci walczą o klientów, którym zależy na niskich opłatach abonamentowych. Grupa Cyfrowy Polsat przebiła właśnie konkurencję. Urszula Zielińska
Każdy z czterech dużych operatorów komórkowych w kraju ma markę specjalną, pod którą sprzedaje – często tylko przez internet – usługi taniej niż pod marką główną i opatruje je ciekawymi kampaniami marketingowymi. Właśnie zaczyna się w nich ruch.
Plushowe uderzenie
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, należący do Grupy Cyfrowy Polsat, odświeżył ofertę swojej dodatkowej marki specjalnego przeznaczenia – Plusha. Najpierw pokazał zmodyfikowane taryfy telefonii na kartę, a w piątek, po 2,5 roku istnienia marki, wprowadził pod nią także abonamenty.
Jak mówiła Justyna Kulka, dyrektor zarządzający ofertą w Polkomtelu, z obserwacji telekomu wynikało, że część użytkowników Plusha nie lubi doładowywać karty i woli płacić za usługi jednorazowo. – Wsłuchujemy się w trendy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta