Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zbliża się koniec wojen cenowych w sklepach

11 października 2017 | Ekonomia
Jakość się liczy,  ale promocje są jak magnes
źródło: Rzeczpospolita
Jakość się liczy, ale promocje są jak magnes

handel | Polacy na zakupach przywiązują coraz większą wagę do jakości produktów, a nie tylko do tego, ile muszą za nie zapłacić przy kasie. piotr mazurkiewicz

Sklepy są terenem niekończącej się batalii producentów o uwagę klienta. O ile dotąd orężem w tej walce były głównie ceny, o tyle teraz zyskują kolejne narzędzia.

W badaniu ASM dla Fundacji Godła Promocyjnego Teraz Polska cenę jako kryterium wyboru dóbr codziennego użytku wskazało 65 proc. respondentów. Ale dla aż 73 proc. ankietowanych najważniejsza jest jakość. Niemal 90 proc. przyznaje, że może zapłacić wyższą cenę za produkt wysokiej jakości, a 40 proc. zwraca uwagę na kraj pochodzenia produktu.

Początek zmian

– Zachowania konsumentów zmieniają się wolno, jednak presja na ceny jest nieco...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10875

Wydanie: 10875

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament