Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Senat oszczędził budżet publicznego nadawcy

10 maja 2018 | Kraj | Wiktor Ferfecki

Nie będzie radykalnego cięcia dopuszczalnego czasu reklam w telewizji. Po publikacji „Rzeczpospolitej" zdanie zmienili senatorowie.

Obecnie reklamy i telesprzedaż nie mogą zajmować w telewizji więcej niż 12 minut w ciągu godziny. I to się nie zmieni. We wtorek senatorowie z Komisji Praw Człowieka, Praworządności i Petycji postanowili nie kontynuować prac nad projektem zmniejszającym czas reklamowy.

To o tyle zaskakujące, że na początku kwietnia komisja zdecydowała zupełnie coś innego. Rozpatrywała petycję Stowarzyszenia Interesu Społecznego Wieczyste, które postulowało zmniejszenie czasu reklam do 4 minut w ciągu godziny. Stowarzyszenie argumentowało, że przesycenie programu reklamami ma negatywny wpływ zwłaszcza na młodzież. Senatorowie zgodzili się z tą opinią, jednak uznali postulat stowarzyszenia za nieco zbyt radykalny,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11047

Wydanie: 11047

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament