Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient wywoła następną rewolucję

18 maja 2018 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Jesteśmy firmą, dla której produkt jest najważniejszy. Ale doskonale odnajdujemy się w rewolucji związanej z handlem w sieci, jak i w sklepach stacjonarnych – mówi Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.

Rz: Rozmawiamy o różnych wymiarach rozwoju gospodarczego, ale też wpływie technologii na biznes. Firmy, produkując odzież sportową, korzystają z materiałów opracowanych przy użyciu najnowocześniejszych technologii, ale jakie zastosowanie ma ona przy zwykłej odzieży?

Jacek Kujawa: To nie jest zwykła odzież, tylko bardzo modna. A w związku z tym musimy ją szybko produkować, nadążając za potrzebami klientów. Technologia ma tu zastosowanie.

Jesteśmy po dwóch rewolucjach. Pierwsza to e-commerce, który wszedł do sektora fashion, tak jak wcześniej do sprzedaży muzyki, AGD czy elektroniki. Teraz ma miejsce druga rewolucja, obejmująca sklepy stacjonarne. To nie są już tylko lada i wieszaki z ubraniami. Sklepy są naszpikowane elektroniką. U nas stosujemy heat mapy (z ang. mapy ciepła, tj. pokazujące mniej i bardziej uczęszczane miejsca w sklepie – red.), śledząc, jak poruszają się klienci po sklepie. Dzięki temu jesteśmy w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11054

Wydanie: 11054

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament