Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

08 czerwca 2018 | Druga strona
Polacy znają rozwiązania z zakresu tzw. inteligentnego domu, ale wciąż jeszcze rzadko z nich korzystają  – wynika z badań serwisu Oferteo. Na wdrożenie rozwiązań smart decyduje się niemal co czwarty budujący nowy dom. Co ciekawe, najchętniej sięgają oni po rozwiązania Apple’a (HomeKit) oraz polskiego Fibaro. >A26
źródło: Rzeczpospolita
Polacy znają rozwiązania z zakresu tzw. inteligentnego domu, ale wciąż jeszcze rzadko z nich korzystają – wynika z badań serwisu Oferteo. Na wdrożenie rozwiązań smart decyduje się niemal co czwarty budujący nowy dom. Co ciekawe, najchętniej sięgają oni po rozwiązania Apple’a (HomeKit) oraz polskiego Fibaro. >A26

Wydanie: 11071

Wydanie: 11071

Spis treści
Zamów abonament