Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Europa kupuje przez internet w Chinach

09 lipca 2018 | Pierwsza strona
źródło: Rzeczpospolita

Pod względem popularności zagranicznych serwisów zakupowych chiński AliExpress ustępuje tylko Amazonowi – wynika z raportu organizacji Ecommerce Europe. W Polsce też święci triumfy, korzysta z niego już 3–4 mln osób.

E-zakupy zagraniczne robi już 23 proc. Polaków, dwa lata temu tylko 10 proc. – Do tego wyniku na pewno przyczyniła się rosnąca popularność AliExpressu. Azjatycką platformę spontanicznie rozpoznaje 30 proc. e-konsumentów, którzy zrobili zakupy za granicą w ostatnich sześciu miesiącach – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, country manager PayU w Polsce.

Poczta Polska podaje, że w pierwszej połowie 2018 r. obsłużyła 15 proc. więcej przesyłek z Chin niż rok temu. ©℗ —pm

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 11097

Wydanie: 11097

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament