Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

25 lipca 2018 | Druga strona
Niskie opłaty za przelot nad terytorium kraju (opłaty trasowe) zachęcają do korzystania z tej przestrzeni powietrznej lotniczą drobnicę, a jednak najbardziej dochodowe są przeloty dużych samolotów. UE naciska na obniżenie opłat trasowych, co jest trudne w sytuacji rosnącego ruchu lotniczego w Europie przy jednoczesnej konieczności inwestowania w nowe technologie. Stąd częste strajki kontrolerów, zwłaszcza we Włoszech i Francji
źródło: Rzeczpospolita
Niskie opłaty za przelot nad terytorium kraju (opłaty trasowe) zachęcają do korzystania z tej przestrzeni powietrznej lotniczą drobnicę, a jednak najbardziej dochodowe są przeloty dużych samolotów. UE naciska na obniżenie opłat trasowych, co jest trudne w sytuacji rosnącego ruchu lotniczego w Europie przy jednoczesnej konieczności inwestowania w nowe technologie. Stąd częste strajki kontrolerów, zwłaszcza we Włoszech i Francji

Wydanie: 11111

Wydanie: 11111

Spis treści

Monitor wolnej przedsiębiorczości

Zamów abonament