Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rozpoznawalne logo nie wystarczy

27 czerwca 2019 | Pomysł na biznes

Sukces we franczyzie zależy od sprawdzonego pomysłu, siły marki oraz od pracy 
i zaangażowania franczyzobiorcy.

 

Znana marka przyciąga klientów i przyspiesza rozwój firmy, ale nie daje gwarancji na intratny biznes.

– Podstawą sukcesu każdej działalności jest praca i zaangażowanie właściciela. Bez tego nawet najlepiej skonstruowany koncept biznesowy, należący do dużej firmy, nie wystarczy. Jest wiele sieci franczyzowych, które musiały zamknąć swoje placówki z powodu braku zaangażowania franczyzobiorcy w biznes – mówi Monika Dąbrowska, prezes Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

Franczyzodawca dostarcza narzędzia i wskazówki dotyczące...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11391

Wydanie: 11391

Spis treści
Zamów abonament