Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Samochód wizytówką firmy

27 września 2019 | Auto i biznes

W myśl zasady „jak cię widzą, tak cię piszą”, samochody służbowe są wizytówką firmy. Zarówno ich marka, klasa, jak i stan techniczny mogą przełożyć się na ocenę firmy przez partnerów biznesowych.

Jako element budowania pozycji, flota świadczy o sytuacji finansowej firmy – samochód wiodącej prestiżowej marki, nowy bądź kilkuletni, zadbany i schludny, budzi zaufanie do przedsiębiorstwa jako kontrahenta – tłumaczy Michał Bartnik, kierownik ds. rozwoju sieci Polskiej Sieci Taxi 19 123.

Można zaobserwować ten trend zwłaszcza wśród instytucji finansowych. Przedstawiciele władz banków czy towarzystw ubezpieczeniowych korzystają z eleganckich i luksusowych aut, co niesie czytelny przekaz – organizacja dysponuje funduszami umożliwiającymi ich zakup, zatem zyskuje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11469

Wydanie: 11469

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament