Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Inco-Veritas umacnia markę

29 grudnia 1997 | Ekonomia | LO

FIRMY Z TRADYCJň

100 mln zł na rozwój

Inco-Veritas umacnia markę

Inco-Veritas do 2000 r. chce przeznaczyć na inwestycje ok. 100 mln zł. W tym roku firma "skończyła" 50 lat. Potrafiła dostosować się do nowych warunków rynkowych, chociaż zdarzało jej się popełniać błędy. Od 1989 r. przeszła restrukturyzacje, umacniała pozycję lidera w wybranych branżach. Swoją strategię koncentruje na promocji wyrobów najbardziej znanych -- płynie do mycia naczyń Ludwik, kosmetykach Celli i pastach Buwi. Obniżenie kosztów funkcjonowania chce osiągnąć przez połączenie potencjału zakładów z różnych branż, z wyodrębnieniem centrów zysku i kosztów.

Ubiegłoroczne przychody ze sprzedaży Inco-Veritas wyniosły niemal 291 mln zł, zysk operacyjny 26 mln zł, przy prawie 10-proc. rentowności. Na 1997 rok zaplanowano odpowiednio: 332 mln zł, 28 mln zł i 10, 4 proc. Na liście 500. największych zakładów przetwórczych opublikowanej przez "Nowe Życie Gospodarcze" firma jest na 93. pozycji.

Inco-Veritas ma 22 zakłady produkcyjne, 6 jednostek organizacyjnych, należy do niej także Instytut Wydawniczy PAX. Zatrudnia ponad 4, 5 tys. pracowników.

50 lat tradycji

Firma Inco-Veritas powstała w 1947 r. Jej zakłady reprezentowały różne branże. Wyszukiwały nisze...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1267

Spis treści
Zamów abonament