Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Znana marka to nie wszystko

30 lipca 1999 | Moje Pieniądze | ES
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

RYNEK SZTUKI

Złote zegarki, które nie są rarytasami, kosztują 2-3 tysiące zł, srebrne - kilkaset złotych

Znana marka to nie wszystko

REMPEX

DESA-UNICUM

Nieraz widziałam - jest to wyraźnie moda ostatnich lat - że młodzi ludzie noszą dawne kieszonkowe zegarki, tak zwane cebule. Wymagają one marynarek ze specjalnymi kieszonkami, a jeszcze lepiej kamizelek; wtedy o guzikową dziurkę zahacza się przywieszkę, a zegarek ostentacyjnie wyjmuje się z kieszonki.

Jak się nosiło zegarki kieszonkowe, najlepiej sprawdzić na dawnych fotografiach. W antykwariacie Jacka Zięty twierdzą, że obecnie szczególnie cenione są zegarki markowe, ze złotymi kopertami, z okresu międzywojennego. Są to wyroby takich firm jak Omega, Longines, Cyma, Patek.

Modą na zegarki kierują siły...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1762

Spis treści

Fotoreportaż

Zamów abonament