Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Samolotowy barter

03 czerwca 2000 | Ekonomia | HB

NA MARGINESIE

Samolotowy barter

Rosyjska firma Avistar, producent największych samolotów na świecie (są to transportowce An-124), ma jedną cechę wspólną z polskimi kolejami: też nie płaci za prąd i też zdarzają się jej odłączenia od sieci. Jak podał Reuters, długi Avistaru wobec przedsiębiorstwa energetycznego JES przekroczyły już równowartość pół miliona dolarów. Firma dostaje zamówienia na nowe maszyny, ale pieniędzy na bieżącą działalność nie ma. Chce więc uregulować stare długi, przekazując na pięć lat wierzycielowi kilka samolotów. Rozmowy są już zaawansowane i niewykluczone, że rosyjski koncern energetyczny stanie się wkrótce nowym przewoźnikiem lotniczym. H. B.

Brak okładki

Wydanie: 2027

Spis treści

Media, Internet

Zamów abonament