Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kurtka w barze

14 sierpnia 2000 | Prawo | DP

KONSUMENCI

Kurtka w barze

Zakłady gastronomiczne, a więc restauracje czy kawiarnie, odpowiadają za uszkodzenie lub utratę zewnętrznego ubrania klienta. I nie tylko, gdy mają strzeżone szatnie, również kiedy do stolika podaje kelner, a z charakteru lokalu i rodzaju podawanych dań wynika, że można - powiedzmy, jedząc obiad - odwiesić kurtkę na stojący w kącie wieszak. Inaczej jest tylko na dworcach kolejowych, autobusowych, lotniskach. Tam liczba ludzi wchodzących do barów i restauracji i wychodzących powoduje, że każdy musi sam czuwać nad swoją garderobą i wniesionymi rzeczami (w tym duchu podjął uchwałę Sąd Najwyższy 16 grudnia 1977 r., III CZP 94/77).

Brak okładki

Wydanie: 2087

Spis treści
Zamów abonament