Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jutrzenka ma alibi

15 września 2000 | Regiony Polski - Kujawsko-Pomorskie | Nb

Jutrzenka ma "alibi"

Ponad 8 mln zł wyda bydgoska Jutrzenka na wielką kampanię reklamową swego nowego produktu o nazwie alibi.

Prezes Przedsiębiorstwa Cukierniczego Jutrzenka SA Grzegorz Dołkowski otwarcie przyznaje, że przez ostatnie dwa lata panował w firmie zastój. Najpierw Jutrzence mocno dały się we...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2114

Spis treści
Zamów abonament