Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wpasować się w kieszeń klienta

22 listopada 1994 | Ekonomia | JB

Volkswagen zmienia strategię na Wschodzie

Wpasować się w kieszeń klienta

Po stratach 1, 94 mld DEM w ub. r. , spowodowanych przede wszystkim zbyt dużymi inwestycjami w hiszpańskiej filii SEAT, Volkswagen nie chce i nie może sobie pozwolić na popełnienie podobnego błędu w przypadku swojego czeskiego oddziału Skody. Rozwiązaniem ma być produkcja taniego, rodzinnego samochodu przeznaczonego przede wszystkim dla mieszkańców Europy Środkowej, który byłby modernizowany w miarę wzrostu dochodów klientów. Zmiana strategii i większe dostosowanie do możliwości rynku są także spowodowane wolniejszym wzrostem gospodarczym w krajach wschodnich, niż się tego spodziewała dyrekcja VW.

W kwietniu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 329

Spis treści
Zamów abonament