Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kto się skusi na promocje

07 sierpnia 2001 | Ekonomia | de
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Handel Czasami i 70-procentowa obniżka nie wystarczy

Kto się skusi na promocje

Sklepy kuszą obniżkami cen nawet do 70 procent, niechętnie wprowadzając nowe wyroby i kolekcje

FOT. RAFAŁ GUZ

Drogi kredyt, niepewność co do utrzymania zatrudnienia, obniżające się zarobki - to główne powody, dla których coraz mniej chętnie wydajemy pieniądze na większe zakupy. Banki kuszą nas okolicznościowymi kredytami, ułatwienia w pozyskaniu pieniędzy proponują także sklepy. Niektóre placówki zdecydowały się na "sprzedaż wiązaną" - kupując spodnie, dostaniemy pasek. Do zakupu salaterki zachęci dołożony słoik majonezu. - Niewiele to pomaga - skarżą się handlowcy. Wyjątkiem są znaczące upusty przy sprzedaży większych artykułów gospodarstwa domowego. Tylko to zachęca klienta.

Sklepy kuszą obniżkami cen nawet do 70 procent, niechętnie wprowadzając nowe wyroby i kolekcje, bo chcą przede wszystkim pozbyć się kosztownych w utrzymaniu zapasów. Masowo wyprzedawana jest odzież, bo właściciele placówek handlowych chcą zrobić miejsce dla nowych kolekcji. O ile jeszcze kilka lat temu takie sezonowe przeceny były hasłem do wyruszania na zakupy, teraz -...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2386

Spis treści

Listy

Zamów abonament