Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet w skarpetkach

24 sierpnia 2001 | Ekonomia | HB

NA MARGINESIE

Internet w skarpetkach

Połączenie tradycyjnego towaru z najnowocześniejszą techniką może dać czasem zadziwiające efekty: otóż zaczynająca dopiero działalność mała firma szwajcarska nastawiła się na sprzedaż męskich skarpetek przez Internet - i już w pierwszym roku będzie mieć ponad milion franków szwajcarskich obrotu (około 600 tys. USD). Skarpetki są najzwyczajniejsze: czarne, krótkie albo do kolan - i idą jak woda. Jak pisze Reuters, kilka wielkich firm chce nawet wprowadzić tę skarpetkową ofertę do własnej sieci wewnętrznej, a dwa duże domy inwestycyjne zainteresowane są kapitałowym wejściem w przedsięwzięcie. Analitycy uważają, że podłoże sukcesu szwajcarskiej firmy jest proste: handluje tym, co jest naprawdę potrzebne. H. B.

Brak okładki

Wydanie: 2400

Spis treści

Fotoreportaż

Wybory parlamentarne 2001

Zamów abonament