Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czołówka coraz silniejsza

03 czerwca 2002 | Ekonomia | LO
źródło: Nieznane

Przemysł spożywczy Piwo: sprzedaż rośnie, koniec stagnacji

Czołówka coraz silniejsza

Po 4 miesiącach 2002 r. wiadomo, że najlepiej na rynku radzą sobie duże browary, nastawione na powiększenie swoich udziałów w rynku. Ich prognozy mówią, że sprzedaż piwa w tym roku zwiększy się o 2-4 proc., a więc będzie lepsza, niż zakładano wcześniej.

- Szacujemy, że w tym roku rynek piwa wzrośnie o 2 proc. - mówi Werner Jansel, prezes Brau Union Polska.

Według Pawła Kwiatkowskiego, rzecznika prasowego Kompanii Piwowarskiej i Krzysztofa Ruta, dyrektora ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec wzrost ten wyniesie do 4 proc., na co wskazują tegoroczne wyniki sprzedaży wymienionych firm.

Warto przypomnieć, że do 2000 roku rynek piwa przyrastał o ponad dziesięć proc....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2634

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament